niedziela, 31 maja 2009

Delikatna pianka truskawkowa

Sezon wciąż trwa, więc na nowo wyszukuję przepisy na truskawki. Pianka truskawkowa z majanaboxing była bardzo dobrym wyborem. Robi się szybciutko, łatwo - niestety trzeba poczekać aż się galaretka zetnie. Ale cierpliwość się tym razem jak najbardziej popłaca. Pychotka. Puszysta, leciutka i baaardzo truskawkowa.

Składniki:
  • truskawki
  • śmietanka "śnieżka" w proszku
  • 200ml zimnego mleka
  • 2 łyżki cukru (ja nie dawałam wcale cukru)
  • galaretka truskawkowa
Śmietankę zmiksować z mlekiem aby powstała bita śmietana, dodać truskawki, zmiksować. Galaretkę wykonać zgodnie z przepisem na opakowaniu, odstawić. Jak zacznie tężeć wlać do koktajlu truskawkowego. Całość przelać do miseczek i wstawić do lodówki. Pianka jest bardzo delikatna, więc trzeba ją przelać bezpośrednio do miseczek, w których się będzie podawać. Ja zrobiłam błąd, że przelałam ją do formy.  Ładnie wyszła, ale na szczęście była tylko dla domowników :)

Sezon Truskawkowy 2009
Smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz