poniedziałek, 20 lipca 2009

Pikantne ciasteczka francuskie


Zachęcona przepisami na blogu kupiłam w sklepie gotowe ciasto frnacuskie. Już kiedyś robiłam z niego ciasteczka i potem całkiem zapomniałam, że można z niego wyczarować wiele rzeczy. Tym razem postanowiłam zrobić je na ostro na śniadanko.
  • opakowanie ciasta francuskiego
  • kukurydza z puszki
  • pokrojona parówka, wędlina, co kto lubi
  • świeża papryka
  • ser żółty
Wszystko pokroiłam w kawałeczki i układałam na pociętym cieście francuskim (jak na obrazku).
Brzegi ciasta pocięłam nożem na paseczki, zaplotłam ciastka i piekłam w temperaturze ok 180' około 15 minut. Polałam ładnie "kepuciem", jak mówi moja córcia...
Polecam na śniadanko i jako przekąskę w ciągu dnia...

1 komentarz:

  1. Podobają mi się i myślę że i mojemu synkowi by smakowały, zwłaszcza z kepuciem :)

    OdpowiedzUsuń