poniedziałek, 10 maja 2010

Sałatka z tuńczyka

Gdy tylko z mamą robiłyśmy tą sałatkę wiedziałam, że jak zawsze nie zostanie ani odrobina na później. Zarówno ja jak i mój tata byliśmy jej wiernymi wielbicielami. I tak mi pozostało do dzisiejszego dnia. A że mój W. też lubi tuńczyka, robię go co jakiś czas na kolacje. 
Tym razem z apetytem zajadała się tuńczykiem po raz pierwszy moja córcia.
  1. puszka tuńczyka w sosie własnym
  2. 2-3 jajka na twardo
  3. kukurydza z puszki
  4. może być ogórek konserwowy
  5. majonez
  6. sól, pieprz do smaku

Wszystkie składniki rozdrabniamy, mieszamy w miseczce, doprawiamy i mamy gotową sałatkę. Można posypać świeżo zerwanym szczypiorkiem (niestety tylko ja z tej opcji korzystam, W. i Julcia nie tolerują na talerzu szczypiorku).

Najlepiej smakuje ze świeżym chlebem z masłem.

Smacznego!!!

1 komentarz:

  1. Pyszna sałatka. Robię podobną tyle że zamiast ogórka daję czerwoną paprykę:)

    OdpowiedzUsuń