piątek, 3 września 2010

10 rzeczy które bardzo lubię...



Pierwszy raz zostałam zaproszona do tej zabawy"10 rzeczy które bardzo lubię"
i... mam dylemat.
Jak mam sobie teraz przypomnieć, 10 ulubionych rzeczy - czy to tylko 10, czy aż 10?
  1. Lubię przytulić się do mojej córci i razem oglądać np. jakąś bajkę
  2. Lubię wypić kawę o poranku, kiedy nie ma nikogo w domu, jest cisza i spokój
  3. Lubię wyłaniające się zza horyzontu słońce, zwiastujące ciepły dzień
  4. Lubię położyć się z książką do łóżka i czytać, czytać czytać...
  5. Lubię wyjeżdżać w nowe miejsca, poznawać uroki naszego kraju
  6. Lubię pstrykać zdjęcia a potem tworzyć z nich ciekawe albumy
  7. Lubie w ciepłe wieczory wyjść na ogród i podziwiać zachody słońca, w tle słychać tylko świerszcze a poza tym cisza i spokój
  8. Lubię przytulić się do mojego W. i nie myśleć o niczym
  9. Lubię chodzić z córcią na plac zabaw i huśtać się wysoko i kręcić się szybko na karuzeli
  10. Lubię zapalone świece, nastrojową muzykę i zapach olejku sandałowego rozchodzącego się po pokoju...
Zwięźle, krótko i na temat :) 


Teraz muszę zaprosić do dalszej zabawy 5 blogowiczek, więc znowu mam kolejny dylemat, kogo?
Irmina, która pięknie szyje
Grażynę, która gotuje
Charlotte, na zachętę
Asieję, od słodkości
Agatę, lubiącą wspomnienia
Pozdrawiam, i życzę miłej zabawy

3 komentarze:

  1. bardzo mi miło, zwłaszcza, że jestem tutaj pierwszy raz i na pewno skorzystam z zaproszenia :))

    aha, tylko ja nie mam na imię Joanna, a Agata :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię nr2.

    dziękuję Ci za zaproszenie.. to miłe.:-)

    OdpowiedzUsuń