poniedziałek, 28 lutego 2011

Sałatka z kurczakiem

Co jakiś czas mam problem, co wymyślić do jedzenia, kiedy wychodzę na bardzo długo do pracy...
Nie lubię się wtedy objadać, bo sporo czasu spędzam przy komputerze i nie jest wtedy komfortowo siedzieć na napchanym żołądkiem :)
Ostatnio wypatrzyłam u koleżanki mieszankę sałat, które gotowe, już umyte i podzielone na mniejsze listki, zapakowane  w woreczku sprzedają w Biedronce. Kupiłam sobie więc takie czym prędzej, zrobiłam do niej sos z ziół i oliwy z wodą. Na to dałam:
  • kukurydzę z puszki, którą uwielbiam, 
  • pokroiłam na ósemki pomidora 
  • kawałeczki kurczaka obtoczone w mieszance do gyrosa i usmażone na oleju
Smakowało wyśmienicie, tym bardziej, że niektórych odmian sałat jeszcze nigdy nie jadłam. Polecam jako szybkie danie do pracy, lekkie i pożywne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz