czwartek, 24 marca 2011

Ryba w panierce i marchewka z chili


Ostatnio troszkę zapomniałam o rybie i zaczynam nadrabiać zaległości. Niestety moja córcia lubi proste dania, a nie jakieś wydziwiane, więc tym razem padło na prostą rybę w panierce.
  • filety z ulubionej ryby - ja miałam mintaja
  • przyprawy (dałam gotową mieszankę do ryb)
  • cytryna
  • mąka 
  • jajko 
  • bułka tarta
Filety najpierw porządnie skrapiamy sokiem z cytryny a następnie posypujemy przyprawami. Tak mogą sobie w poleżeć w lodówce, a w międzyczasie przygotowujemy marchewkę
  • marchewka oskrobana i pokrojona na grubsze plasterki
  • oliwa
  • miód z chili
  • cytryna 
  • bulion 
  • przyprawy do smaku
Marchewkę pokrojoną w plasterki wrzucamy na rozgrzaną na patelni oliwę. Dusimy ją chwilę, zalewamy bulionem i dusimy aż będzie lekko miękka, ale jednocześnie chrupka. Wtedy mieszamy miód z cytryną - ja miałam miód z papryczkami chili, które dodały marchewce lekko pikantnego smaczku. Można lekko doprawić do smaku i zagęścić sos...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz