piątek, 29 kwietnia 2011

Sałatka z makaronem


Miałam ochotę na święta zrobić sałatkę, ale nie taką tradycyjną tylko coś innego dla odmiany. Tak natrafiłam na sałatkę z makaronem na blogu Przy kuchennym stole.
Sałatka jest bardzo dobra, sycąca ale jednocześnie lekka. Składniki dawałam na oko i tak jest najlepiej - dać tyle ile kto lubi :)
  • makaron o ciekawym, krótkim kształcie
  • kapusta pekińska
  • puszka kukurydzy
  • zielony ogórek
  • czerwona papryka
  • opcjonalnie szynka - ja zrobiłam bez
  • sól, pieprz
  • majonez
Makaron ugotować w osolonej wodzie, odcedzić, przelać zimną wodą, osączyć, ostudzić. Kapustę pekińską drobno pokroić, kukurydzę osączyć z zalewy, ogórka, papryki i szynkę pokroić w kostkę. Wszystkie składniki wymieszać i bezpośrednio przed podaniem wymieszać z majonezem i przyprawić solą i pieprzem (posolone ogórki będą puszczały sok).

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie makaronowe, szybkie sałatki. Pyszne i syte:) Pozdrawiam i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń