niedziela, 8 maja 2011

Pierogi z mięsem z indyka


Jakiś czas temu robiłam rosół w indyka i zostało mi mięso. Wpadłam więc na pomysł, że zrobię pierogi z mięsem, zadzwoniłam więc po pomoc do mamy i oto efekt.
  • mięso z rosołu,
  • warzywa z rosołu (marchewka, pietruszka, seler, por)
Wszystko razem mielimy w maszynce do mielenia mięsa, doprawiamy, ja dodałam jeszcze przecier pomidorowy i farsz gotowy.
Przygotowujemy ciasto na pierogi - 3 szklanki mąki, szklanka wrzątku i szczypta soli. Nadziewamy farszem. Ja część pierogów zamroziłam sobie, część usmażyłam na oleju, bo takie lubi W, a dla mnie i dla Julci ugotowałam. Smakowało wszystkim, jest to dobry sposób na wykorzystanie mięsa i warzyw z rosołu.

2 komentarze:

  1. Witam, bardzo spodobał Mi sie Pani blog, może on stanowić inspirację do rodzinnego gotowania, zabawy oraz być jednym ze sposobów nabrania nowego doświadczenia kulinarnego.
    Czy mogłabym prosić o podanie kontaktu do Pani, , chciałabym nawiązać współpracę
    Mój mail
    marta.jaskolowska@hillandknowlton.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to proste! A ja jeszcze nigdy nie robiłam sama pierogów...
    Wiesz, moje dziewczynki tak samo się ustawiają, kiedy robię zdjęcia potraw do bloga :)

    OdpowiedzUsuń