niedziela, 19 czerwca 2011

Ananasowa rozkosz dla podniebienia

Ostatnio wciąż "chodzi za mną" coś słodkiego i tym razem padł wybór na ananasy. Co jakiś czas kupujemy teraz świeże ananasy i miałam ochotę na jakiś inny deser z ich udziałem. Pomęczyłam się trochę i wydrążyłam z ananasa dwie miseczki, które trzeba było do czegoś wykorzystać, a że owoców mieliśmy dużo wybór padł na sałatkę owocową.
Do sałatki wykorzystałam: 
  • świeży ananas
  • banany
  • kiwi
  • trochę porzeczki czerwonej
  • cytryna
  • cukier brązowy
  • rum
Przekrawamy ananasa wzdłuż łącznie z liśćmi i wydrążamy ananasa uzyskując fajne miseczki. Wszystkie owoce w zależności od potrzeby obieramy, kroimy w kostkę a następnie skrapiamy lekko sokiem z cytryny, posypujemy cukrem i oblewamy rumem. Wszystko mieszamy i rozkładamy do miseczek z ananasa.
Ja dla urozmaicenia dodałam lody waniliowe i posypałam pokruszonymi pistacjami

6 komentarzy:

  1. prezentuje się wybornie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkosz dla oczu także, piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że tylu osobom się spodobał, bo zdjęcie nie jest najpiękniejsze i pierwszy raz robiłam tak ananasa...

    OdpowiedzUsuń