sobota, 23 lipca 2011

Koktajl ze śliwkami

Tak sobie siedzę przed komputerem i próbuję zorganizować nasz jutrzejszy wyjazd na wakacje.
Upiekłam ciasto ze śliwkami z poprzedniego postu by było coś słodkiego na drogę...
Zostało mi jeszcze kilka bardzo dojrzałych śliwek i maślanka więc pomyślałam o koktajlu. Wrzuciłam do blendera maślankę, śliwki, posypałam brązowym cukrem i oto mam - dietetyczny, korzystny na trawienie koktajl śliwkowy...
Popijając muszę poszukać co nieco w internecie co chcemy zobaczyć w górach. Nasza baza będzie w Lądku Zdrój a zwiedzać będziemy okolice bliższe i dalsze. Za ciepło nie będzie ale, żeby chociaż nie padało to i tak już będzie ok...

2 komentarze:

  1. planowania nie lubię.. zawsze wolę by ktoś zrobił to za mnie :-) ale koktajl jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożywny, zdrowy i pyszny czegóż chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń