wtorek, 18 października 2011

Krupnik


Pomysł na kolejną zupę przyszedł z mojej ulubionej strony kotlet.tv
  • 2 udźce kurczaka (lub inny kawałek mięsa, około 300-400g)
  • pęczek włoszczyzny
  • 3 ziemniaki
  • 100 g kaszy jęczmiennej lub pęczak
  • łyżka posiekanej natki
  • pieprz
  • liść laurowy, ziele angielskie
  • sól
Najpierw ugotowałam mięso z liściem laurowym i zielem angielskim, marchewką lekko soląc. Potem do wywaru wrzucamy pokrojone w kostkę ziemniaki i kaszę jęczmienną. Ja dodałam jej troszkę więcej niż w przepisie i stąd moja zupa wyszła lekko :) gęsta. Gotujemy do miękkości. Przed podaniem możemy posypać natką pietruszki.

2 komentarze:

  1. oj, krupnik to jedna z naszych ulubionych zup

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozgrzewająca zupka na jesienne słoty

    OdpowiedzUsuń