niedziela, 11 grudnia 2011

Deser ryżowy z jabłkami i bananami w sosie waniliowym

Do wykonania tego deseru zainspirował mnie przepis zamieszczony na blogu Moje Wypieki na gruszkę po słowińsku. Nie jest identyczny jak w przepisie ale myślę, że warto wypróbować i mój i pierwowzór...
  • ryż
  • jabłka
  • gruszki
  • banan
  • płatki migdałowe
  • polewa czekoladowa
  • sos waniliowy
Ugotowany ryż wykładamy do miseczek. Na to rozkładamy wcześniej podgotowane z odrobiną cukru i goździkami kawałki gruszki i jabłka. Można dodać plasterki banana. Wszystko zalewamy sosem waniliowym zrobionym wg wcześniej zamieszczonego przepisu, lub jakiegoś własnego :)
Całość polewamy czekoladą i posypujemy płatkami migdałowymi.
Ostatnio wybrałyśmy się na spacer z moją córcią i wróciłyśmy z ładnymi miseczkami do deserów w kształcie owocu malinki. Prezentują się ślicznie. W tle lektura mojej córci - książeczka o Kogutku Ziutku, łobuziaku zupełnie jak moja córcia :)

3 komentarze:

  1. Co to za cudo?Myślę o wyglądzie - Serce mocno bije -

    OdpowiedzUsuń