czwartek, 8 grudnia 2011

Jajecznica z tortillą wg Nigelli

Kiedyś oglądałam program z Nigellą Lawson gdzie robiła na śniadanie jajecznicę z tortillą. A, że miałam prawe wszystkie składniki wyszło mi lekkie danie dla mojego W.
  • jaja
  • sól, pieprz
  • tortilla
  • papryka
  • pomidor
  • kukurydza
  • sałata lodowa
Jaja roztrzepujemy, solimy i pieprzymy do smaku. Na patelni rozgrzewamy olej, na którym będziemy podsmażać pokrojoną nożyczkami w paski tortillę.
W międzyczasie kroimy w kostkę paprykę, pomidora obranego ze skórki. Gdy już podsmażymy na krucho tortillę, przekładamy ją na talerz a na tej samej patelni smażymy pomidora z papryką, pod koniec daję kukurydzę i zalewam to wszystko jajkami. Smażymy aż do uzyskania pożądanej konsystencji :)
Ja na talerzu ułożyłam liście sałaty lodowej na to kilka pasków tortilli, jajecznica i kilka pasków tortilli do ozdoby. Posypałabym jeszcze szczypiorkiem, ale mój W nie lubi...
Smacznego!

1 komentarz:

  1. Ciekawa 'jajuszka'. :D Właśnie dostałam książkę Nigelli, już nie mogę doczekać się kiedy wypóbuję jakiś przepis! :)

    OdpowiedzUsuń