środa, 11 stycznia 2012

Gorąca czekolada z mleczkiem kokosowym

Po ostatnim drinku zostało mi jeszcze mleczko kokosowe i trzeba było znaleźć jakiś pomysł na jego wykorzystanie. Przydała mi się tutaj wyszukiwarka durszlak.pl. Znalazłam przepis na gorącą czekoladę z mleczkiem kokosowym.
Zrobiłam z 1/3 porcji bo niestety albo fajnie, że tylko ja jestem wielbicielką kokosów u mnie w rodzince.
  • 2 szklanki mleka kokosowego,
  • 3 szklanki mleka,
  • 20 dag pokruszonej słodkiej czekolady,
  • pół łyżeczki ekstraktu kokosowego nie miałam nic takiego w domu więc pominęłam,
  • cukier do smaku (czekolada sama w sobie jest słodka, więc również pominęłam)
Wykonanie:
Na średnim ogniu doprowadzić mleko do zagotowania.
Dodać czekoladę i mleczko kokosowe. Kiedy czekolada się rozpuści dodać ekstrakt kokosowy i cukier do smaku. Zmiksować. Podgrzać i podawać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz