poniedziałek, 9 stycznia 2012

Pina Colada

Miałam w domu do wykorzystania mleczko kokosowe i tak sobie pomyślałam, że czas zrobić sobie małego drinka :) Akurat miałam wolny wieczór, już nigdzie nie jechałam, więc w końcu mogłam wypić sobie coś z alkoholem. No i nowe kieliszki tez trzeba było wypróbować.
Przepis znaleziony na stronie magazynu KUCHNIA.

  • 60 ml białego rumu
  • 100 ml soku ananasowego
  • 40 ml mleczka kokosowego z puszki
  • 20 ml śmietanki
  • 1 plaster ananasa
  • kruszony lód
Szklankę napełniamy do połowy pokruszonym lodem. Wszystkie składniki drinka miksujemy w elektrycznym mikserze, przelewamy do szklanki i dokładnie mieszamy. Podajemy w dużej szklance koktajlowej, udekorowanej plastrem ananasa, ze słomką.

1 komentarz:

  1. mmm z rumem, ja ostatnio robiłam bez ale też pyszne było.

    OdpowiedzUsuń