czwartek, 12 kwietnia 2012

Sosy sojowe Kikkoman i produkty firmy Develey

Już dosyć dawno temu dostałam maila z propozycją wypróbowania kilku produktów ww marek w związku z prowadzeniem przeze mnie bloga kulinarnego. Zgodziłam się i dostałam linki do strony z możliwością zaproponowania produktów, które by mnie zainteresowały. Teraz pozostało czekać...
Zdążyłam już o tym zapomnieć, gdy przed świętami kurier przyszedł z dosyć ciężką paczką i z zaskoczeniem stwierdziłam, że oto są... Niestety przed świętami nie miałam za dużo czasu na zabawy w kuchni, ponadto, męczę się z alergią na nie wiadomo jeszcze co.... Oczy mnie też strasznie pieką i poza pracą staram się mało przy komputerze przebywać, Więc póki co prezentacja produktów a potem pomysły na wykorzystanie...
Firma Develey
  • Sos 1000 wysp
  • dressing jogurtowy
  • dressing ziołowy
  • sos tatarski
  • sos hamburger
  • chrzan tarty
Firma Kikkoman
  • Teriyaki marynata do mięs, drobiu, ryb i warzyw
  • Naturalnie ważony słodki sos sojowy

2 komentarze:

  1. Iza, daj znać jak ten sos 1000 wysp! Jeszcze nie próbowałam i jestem strasznie ciekawa. :))))
    Aż zgłodniałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny jest ten sos 1000 wysp Develey:> do kanapki jak znalazł

    OdpowiedzUsuń