środa, 11 listopada 2015

Kawa z bananem lodami i bitą śmietaną

Ostatnio w kawiarni piłam kawę z dodatkiem bananów i próbowałam odtworzyć ten smak. Nie wiem czy mi się do końca udało, ale była również dobra.
  • filiżanka mocnej kawy z ekspresu
  • cukier (jeśli używacie)
  • lody waniliowe
  • banany
  • ubita słodka śmietanka
  • czekolada
Zaparzamy w ekspresie dobrą mocną kawę (u nas słodzimy więc zrobiłam to przed dodaniem pozostałych składników) i rozlewamy do filiżanek. Do każdej z nich wrzucamy pokrojone w cząstki (wzdłuż) banany, wrzucamy kulkę śmietankowych lodów. Przyozdabiamy bitą śmietaną (wyjątkowo kupiłam taką gotową w spray'u) i posypujemy wiórkami czekolady.
Ja zrobiłam moją kawę w małych filiżankach do ekspresu, ale najlepiej zaparzyć kawę i przelać do wyższych szklanek, by nic się nie rozlało, gdy dokładamy kolejne składniki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz