piątek, 15 czerwca 2012

Zupa z młodej kapusty

Zawsze taką zupę jadłam u mamy, a teraz przyszła kolej na samodzielne wykonanie. Akurat gotowałam rosół dla W. który bez niego prawie żyć nie może.
Więc trochę sobie odlałam do mniejszego garnka i wykorzystałam jako bazę do kolejnej zupy. 
  • trochę rosołu
  • młoda kapusta
  • młoda marchewka
  • młode ziemniaczki
  • sól
  • koperek
Do podgrzanego rosołu dolałam trochę wody by zupa była lżejsza. Gdy się zagotował wrzuciłam obrane i pokrojone w kostkę ziemniaki i obraną i pokrojoną w talarki marchewkę. Gotowałam około 15 minut i dołożyłam do tego poszatkowaną młodą kapustę. Można jeszcze przyprawić do smaku. ja dodałam do mojej zupy kukurydzę z puszki, przez co zyskała lekko słodkawy posmak. Akurat miałam otwartą w lodówce, a że moja córcia ją lubi to dorzuciłam.
Zieleninę w zupie jem tylko ja więc Julcia dostała pierwszą porcję ja do swojej za to dosypałam sporo posiekanego koperku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz