sobota, 26 października 2013

Roladki schabowe

Zawsze się obawiałam smażyć roladki schabowe na patelni, bo nie wiedziałam, czy się dosmażą w samym środku, wolałam upiec je w piekarniku.
Ale odkąd dostałam po wielu latach gotowania własny łądny tłuczek do mięsa - chętniej robie schabowe, w różnej postaci. Tym razem robiłam roladki w panierce smażone na patelni. 

  • schab 
  • sól, pieprz
  • ogórek kiszony
  • kawałek sera żółtego
  • jajko
  • bulka tarta 
  • olej do smażenia
Plastry schabu rozbijamy przez folię dosyć cienko, następnie każdy z nich solimy i pieprzymy do smaku. Na każdy kotlet kładziemy kawałek ogórka kiszonego pokrojonego wzdłuż na ćwiartki i długi pasek sera żółtego. Zawijamy ciasno roladkę i obtaczamy w bułce tartej i jajku i ponownie w bułce tartej. Tak przygotowane roladki smażymy na dobrze rozgrzanym oleju przez 10 minut z każdej strony minut na małym ogniu.

1 komentarz:

  1. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju nadziewane mięsa i roladki, Bardzo apetyczne, moje smaki. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń