środa, 23 grudnia 2015

Moc witamin w filiżance

Jak zawsze staram się zadbać o zdrowie mojej rodziny naturalnymi składnikami. Tym razem tak na szybko zrobiony sok z wyciskarki wolnoobrotowej
Zaczynamy próbować nowy sprzęt i nowe kompozycje owocowo - warzywne. Dzisiaj gwiazdą wieczoru jest sok z:

  • pomarańczy (1/2)
  • jabłka (2/3)
  • marchewki (3)
  • do smaku można dodać trochę imbiru świeżego

Jabłka obierałam ze względu na niezbyt twardą skórkę. Głównym składnikiem była marchewka, którą obrałam i pokroiłam na kawałki, do tego pomarańcza obrana ze skóry. Całość mieszamy i wrzucamy do wyciskarki, używając sitka z mniejszymi oczkami.  Z tej porcji owoców i warzyw wyszły mi dwie filiżanki soku. 

Na zdjęciu widoczne budyniowe ciasteczka upieczone z moją córcią :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz