poniedziałek, 28 marca 2016

Sałatka warstwowa z kurczakiem


Wszyscy chyba już znają sałatkę warstwową z kurczakiem, w końcu i ja zrobiłam. Pyszna, ładnie wyglądająca, zaskakująca smakiem już po wymieszaniu wszystkich składników. Dodatki można modyfikować wedle uznania i ulubionych smaków.
Wzorowałam się na przepisie z bloga kingabaa.blox lekko modyfikując składniki.
Składniki:
  • filety z kurczaka 
  • średnia cebula czerwona (pominęłłam bo u mnie nie przepadają)
  • świeży ogórek
  • ogórek korniszony (wolimy ogórka kiszonego)
  • puszka kukurydzy
  • 1 papryka czerwona
  • średnia kapusta pekińska
  • majonez dekoracyjny WINIARY
  • ketchup
  • czosnek, dwa ząbki
  • przyprawa GYROS
Sposób przygotowania:
Mięso pokroić w kostkę i dobrze posypać przyprawą Gyros oraz posiekanym czosnkiem i 2 łyżkami oleju−można odstwić na godzinę ale nie koniecznie. Następnie usmażyć na złoto i pozostawić do ostygnięcia pod częściowym przykryciem by mięso za bardzo nie wyschło. Ogórki oraz papryke pokroić w kostkę i dobrze odsączyć! Cebulę oraz kapustę pekińską pokroić w cienkie paseczki. 

Układać warstwami: 
1. Mięso z Gyrosem 
2. Cebyla czerwona 
3. Warstwa keczupu−wg uznania (cienka) 
4. Ogórki 
5. Kukurydza 
6. Majonez 
7. Papryka 
8. Kapusta pekińska (przesypać ja przyprawą Gyros). 
9. Całość można posypać szczypiorkiem lub udekorować pomidorami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz